وب سایت الفیکس
وب سایت LED MG
وب سایت ساریناویژن
فروشگاه آنلاین زئوس
نظرات مشتریان
جشنواره ها
پشتیبانی
مقاله ها
دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن(ترنسفر)

دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن(ترنسفر)

چاپ ترنسفر پارچه

دستگاه چاپ پارچه , دستگاه چاپ, دستگاه  پارچه, چاپگر پارچه , دستگاه چاپ پارچه با کیفیت, گارانتی واقعی, گارانتی معتبر, دستگاه چاپ پرده, چاپ پشت نور, چاپ بنر, دستگاه چاپ لباس , دستگاه چاپ پارچه هد کونیکا, دستگاه هد کنیکا, زئوس XEOS, ,چاپ مستقیم پارچه ,چاپ پارچه سابلیمیشن,چاپ ترنسفر

 

چاپگر پارچه زئوس در سری صنعتی ماشین آلات سارینا قرار می گیرد که از هد قدرمند و با دوام کونیکا بهره می برد . این دستگاه با توجه به امکانات و مزایای منحصر به فرد جزو برترین دستگاه های چاپ پارچه در جهان است .
دستگاه های چاپ پارچه سابلیمیشن (ترنسفر زئوس) قابلیت چاپ با بالاترین کیفیت و ماندگاری چاپ بر روی انواع پارچه های بک لیت و ساتن را که جزو پر کاربرد ترین منسوجات در زمینه تولیدی و تبلیغات هستند را دارد .
مورد دیگری که در این دستگاه به چشم میخورد نوع شاسی و بدنه قدرتمند دستگاه میباشد که در وحله اول نظر مخاطب رو به خود جلب میکند .این نوع شاسی فقط برای دستگاههای صنعتی با کارائی با لا مورد استفاده قرار میگیرد .
دستگاه های چاپ زئوس تحت لیسانس کانادا تولید شده و تمامی بردهای دستگاه در کشور تایوان تولید میگردند . همین امر باعث بالا رفتن راندمان و پایین آمدن میزان خرابی دستگاه گردیده است .

 

توانایی چاپ بر روی انواع کاغذ ترنسفر
سرعت چاپ ۱۰۰ متر مربع در ساعت ، با کیفیت بالا
سیستم خشک کن دو طرفه
بدنه صنعتی برای چاپخانه های حرفه ای