وب سایت الفیکس
وب سایت LED MG
وب سایت ساریناویژن
فروشگاه آنلاین زئوس
نظرات مشتریان
جشنواره ها
پشتیبانی
مقاله ها
گروه بین المللی سارینا و تابلوهای الفیکس

گروه بین المللی سارینا و تابلوهای الفیکس

شرکت  گروه بین المللی سارینا و تابلوهای الفیکس

 گروه بین المللی سارینا با تـکیه بر تجـارب ۳۰ساله بنیانگذاران خود در زمینه تبلیغات ،به ویژه ساخت تابلوهای تبلیغاتی در سالهای اخیر با همراهی جـوانان متخصـص اقدام به تولید تابلوهای مدرن و اقلام مورد نیـاز صنعت چـاپ و تبلیغات کرده است. تخصص اصلی ما ساخت تابلوهای مدرن تبلیغاتی مانند الفیکس ، STV (تلوزیون فروشگاهی)  و حروف برجسته LED با ایده های خلاقانه و روش نوین در ساخت است.  گروه بین المللی سارینا نزدیک به ۳ سال پیش نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی (الفیکس)  را طرحی و در تهران و برخی از شهرستان ها به بازار عرضه نمود که به طور چشمگیری مورد استقبال مشتریان قرار گرفت.

اهداف این شرکت ارائه محصولاتی با کیفیت متمایز ، قیمت رقابتی ، تحویل بموقع  به مشتریان محترم می باشد،که این امر فقط با انتخاب دقیق و سخت گیرانه مواد اولیه با کیفیت که پس از طی پروسه های مختلف وگذراندن تست های کیفی انجام می گیرد ، امکان پذیر می باشد.

 گروه بین المللی سارینا و محصولات زئوس

 گروه بین المللی سارینا با برند تجاری زئوس با سابقه ۳۰ساله در زمینه چاپ و تبلیغات، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در زمینه واردات و فروش دستگاه های چاپ لارج فرمت گسترش داد و در حال حاضر به یاری خداوند مهربان  و کوشش چشمگیر متخصصین فعال خود اقدام به طراحی و ساخت تابلوهای LED و تلویزیونهای شهری  نموده است.

اهداف شرکت

نوآوری و ابتکار در تولید

بالا بردن کیفیت محصولات

تحویل به موقع

جلب رضایت مشتری

قیمت مناسب

* تامین حداکثری کیفیت و کارایی به عنوان مهمترین اصل در زئوس مطرح می باشد . این اصل به جز با رعایت بالاترین سطوح کیفی و استاندارهای بین المللی میسر نخواهد بود . کارایی ، پایداری کارکرد و حذف عیوب عملکرد ، ساده سازی کاربری و کاهش نیازمندی های تعمیر و نگهداری ، فرایندی است که در زئوس به طور مستمر دنبال می شود .

* انتخاب شرکت های همکار و تامین کنندگان قطعات با وسواس بسیاری انجام می شود و پس از طی پروسه های مختلف و گذراندن تست های کیفی مختلف ، یک محصول و یا حتی یک قطعه به فرایند تولید و فروش وارد می شود .

* فرایند آموزش و ارتقا سطح دانش و رصد جدیدترین وقایع در حوزه فن آوری ، کیفیت و مدیریت ، فعالیتی است که به طور مداوم در زئوس جریان دارد .

Comments are closed.