وب سایت الفیکس
وب سایت LED MG
وب سایت ساریناویژن
فروشگاه آنلاین زئوس
نظرات مشتریان
جشنواره ها
پشتیبانی
مقاله ها
ویژگی های هد کونیکا ۱۰۲۴i
CategoryPosted in مقاله ها

ویژگی های هد کونیکا ۱۰۲۴i

هد جدید کونیکا،هد کونیکا ۱۰۲۴ آی،بررسی دستگاه چاپ بنر،دستگاه چاپ بنر با سرعت بالا،دستگاه بنر کونیکا ۱۰۲۴،مشخصات هد کونیکا ۱۰۲۴ آی،تفاوت هد کونیکا۵۱۲ و ۱۰۲۴،هد کونیکا چیست؟،هد-سیستم مکانیکی دستگاه بنر ، هد دستگاه بنر، هد کونیکا،دستگاه بنر

 

هد کونیکا ۱۰۲۴I

 

ویژگی های هد کونیکا ۱۰۲۴I

- هد کونیکا ۱۰۲۴I به سیستم هدایت تمام نازل ها از طریق سیستم چند خطی مجهز است .

- مراحل ۳ گانه کنترل هد و تقسیم بندی ۴ قسمتی تعداد نازل ها  باعث افزایش دقت عملکرد تمام ۱۰۲۴ نازل موجود و بالا رفتن کیفیت چاپ شده است .

-فرکانس هد ۱۰۲۴I برابر با (۴۵khz) و حدود ۳ برابر بیشتر از هد ۱۰۲۴  معمولی است که این موضوع باعث بالاتر رفتن کیفیت چاپ در چاپ ۱ پس شده است.

کنترل مناسب دمای جوهر توسط هیتر داخلی هد، شرایط دمایی یکسان و یکنواختی را برای انواع جوهر به وجود می آورد تا از گرفتگی نازلها جلوگیری شود.

هد۱۰۲۴I همچون هد ۱۰۲۴ توانایی چاپ ۸ نوع پس مختلف را دارد و بدلیل دارا بودن سخت افزار مدرنتر وقوی تر از ۱۰۲۴ طیف رنگی گسترده تر و سریعتری را پوشش میدهد که حاصل آن خروجی چاپ با کیفیت بالاتر و جذابتر است.

شرکت کونیکا مینوتا همچون گذشته مسیر صرفه جویی و کاهش استفاده از مواد زیان بار برای طبیعت را در پیش دارد و این روند با کاهش استفاده از مواد آلاینده و نفتی به مقدار قابل توجهی در هد ۱۰۲۴I نسبت به هد ۱۰۲۴ به چشم میخورد

   

Comments are closed.