وب سایت الفیکس
وب سایت LED MG
وب سایت ساریناویژن
فروشگاه آنلاین زئوس
نظرات مشتریان
جشنواره ها
پشتیبانی
مقاله ها
ویژگی های هد کونیکا ۱۰۲۴
CategoryPosted in مقاله ها

ویژگی های هد کونیکا ۱۰۲۴

ویژگی های هد کونیکا ۱۰۲۴

هد کونیکا ۱۰۲۴ جزو تولیدات به روز و جدید شرکت کونیکا مینوتا ژاپن می باشد که در ساخت آن از تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته است .

از ویژگی های این هد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱- استفاده از تکنولوژی روز و مدرن در طراحی و ساخت مدار هد که باعث کاهش ۵۰% مصرف برق گردیده و با پایین آمدن ولتاژ هد ها در مصرف انرژی صرفه جویی بیشتری صورت می گیرد .

۲- این هد توانایی چاپ ۸ نوع پس مختلف را دارد . این ویژگی باعث تحت پوشش قرار دادن طیف رنگی گسترده تر و وسیعتری نسبت به قبل شد که حاصل آن خروجی چاپی با کیفیتی بالاتر و جذابتر است.

۳- تکنولوژی استفاده شده در این هد باعث گردیده که نسبت به هد ۵۱۲ باریک ترشده و این تغییر ابعاد فرصتی برای مهندسین و طراحان دستگاه به وجود آورد تا در طراحی و ساخت دستگاه محیط کمتری را برای هد ها اشغال کنند و طراحی دستگاه را باظرافت و دقت بیشتری انجام دهند.

۴- بازدهی و سازگاری بالای این نوع هد همچنین تولید قطر های مختلف نازل ( ۶PL تا PL42) این اطمینان را بین مصرف کنندگان  به وجود آورد که میتوانند با اطمینان خاطر روی این نوع هد سرمایه گذاری کنند.

۵- از دیگر ویژگی های این هد می توان به کاهش ۲۰% انتشار گاز co2 اشاره کرد.علاوه بر این میزان مشتقات نفتی استفاده شده در ساخت هد ۲۰% کاهش یافته برای همین می توان گفت هد کونیکا ۱۰۲۴ هدی با سرعت و کیفیت بالا ، مصرف پایین و دوستدار طبیعت می باشد.

 

Comments are closed.