وب سایت الفیکس
وب سایت LED MG
وب سایت ساریناویژن
فروشگاه آنلاین زئوس
نظرات مشتریان
جشنواره ها
پشتیبانی
مقاله ها
قبل از خرید دستگاه در خصوص نحوه کار با دستگاه آشنایی چندانی نداشتم و آموزش برام خیلی مهم بود که آموزش اولیه کارشناس فنی خیلی خوب و تخصصی بود.

قبل از خرید دستگاه در خصوص نحوه کار با دستگاه آشنایی چندانی نداشتم و آموزش برام خیلی مهم بود که آموزش اولیه کارشناس فنی خیلی خوب و تخصصی بود.

نام خریدار : آقای میرزازاده     نام شرکت : چاپ افق        شهر : مشکین شهر
مدل دستگاه: زئوس ۴                 تاریخ خرید:۱۲-۱۰-۹۱
شماره تماس: جهت دریافت شماره تماس، با شرکت تماس حاصل فرمایید.

خلاصله ای از نظرسنجی واحد رضایتمندی مشتریان  در تاریخ  ۹۲/۷/۲:

من وقتی می­خواستم دستگاه بخرم همزمان با دو شرکت دیگه هم مذاکره می­کردم که یکی از شرکت ها ،از لحاظ قیمت هم خیلی پایین تر از دستگاه زئوس بود ولی من چیزی که برام خیلی اهمیت داشت کیفیت چاپ بود من کیفیت چاپ دستگاه زئوس را در مرکز چاپ دیده بودم و خیلی راضی بودم. من میتونستم یه دستگاه ارزونتر بخرم ولی خوب متقابلا کیفیت چاپش هم پایین تر بود. از طرفی دیگه خیلی از شرکت ها تحویل فوری نداشتن و من مجبور بودم که مثلا ۳ ماه صبر کنم ولی من تحویل فوری دستگاه برام خیلی مهم بود جون مغازه اجاره کرده بودم و می خواستم سریع کار رو شروع کنم.

به فکر هستم که یه دستگاه دیگه از شما بخرم چون  قصد دارم که یه شعبه دیگه توی تبریز بزنم، چون هم از کیفیت دستگاه خیلی راضی هستم و از طرفی از لحاظ پشتیبانی و خدمات هم خیلی راضی هستم، مثلا من  قبل از خرید دستگاه در خصوص نحوه کار با دستگاه آشنایی چندانی نداشتم و آموزش برام خیلی مهم بود که آموزش اولیه کارشناس فنی خیلی خوب و تخصصی بود.

ما اینجا یک رقیب داریم که از هد …. استفاده می­کنه و اصلا کیفیت چاپش با ما قابل مقایسه نیست و مشتری­ها با دیدن کارها متوجه می­شن که این چاپ کار دستگاه من یا همکارم هست، هرچند که کاراش ارزونتر از منه ولی به خاطر کیفیت مشتری­های من بیشتر هستند.

حرف آخر این که، کیفیت چاپ و همچنین خدمات و پشتیبانی پس از فروش  گروه بین المللی سارینا نشان داد که انتخاب درستی داشتیم .

Comments are closed.