وب سایت الفیکس
وب سایت LED MG
وب سایت ساریناویژن
فروشگاه آنلاین زئوس
نظرات مشتریان
جشنواره ها
پشتیبانی
مقاله ها
به دلیل مصرف پایین جوهر، دستگاه بنر زئوس سودآورتر است

به دلیل مصرف پایین جوهر، دستگاه بنر زئوس سودآورتر است

نام خریدار : آقای شافعی     نام شرکت : تابلوساز نگین        شهر : آبادان       
 مدل دستگاه: زئوس ۲      تاریخ خرید:                
شماره تماس: جهت دریافت شماره تماس، با شرکت تماس حاصل فرمایید.

خلاصله ای از نظرسنجی واحد رضایتمندی مشتریان  در تاریخ  ۹۲/۶/۲۳:

زمانی که دنبال دستگاه می­گشتم خیلی جست و جو و پیگیری کردم دستگاه زئوس تنها دستگاهی بود که تمام option ها و شرایط مورد نظر من را داشت و انتظاراتی که داشتم رو برطرف می­کرد از طرفی تحویل یک روزه دستگاه برای من خیلی مهم بود چون قبلش یه دستگاه دیگه خریده بودم که به من گفته بودن ۳ ماه دیگه بهتون تحویل میدیم که خیلی مشکلات بعد از اون برامون پیش اومد ولی گروه بین المللی سارینا واقعا به تعهد خودش نسبت به تحویل سریع دستگاه اقدام کرد. البته از لحاظ قیمت هم خیلی با من راه اومدن هم از لحاظ نقدی و هم اقساط که من ۲ تا دستگاه همزمان خریدم.

تقریبا یک سال و نیم هست که دستگاه رو خریدم و فقط یک بار نیاز به حضور کارشناس فنی داشته اونم به خاطر اتصالی از کامپیوتر خودم بود و قطعه مورد نظر را برای من رایگان تعویض کردند. من قبل از این دستگاه، دستگاه شرکت دیگه ای رو داشتم و انقدر به مشکل برخورد می­کردم که دیگه خودم قطعه می­خریدم و عوض می­کردم.

چون دستگاه مجهز به نرم­ افزار هوشمند است اگر دستگاه دچار مشکل یا error بشه پایین نرم­ افزار توضیح می­ده که مشکل چیه و ما هم از طریق تلفن و به صورت online مشکل را برای کارشناس فنی توضیح میدیم و دیگر نیاز به حضور کارشناس فنی نیست در این صورت برای ما هم از نظر زمان و هم هزینه خیلی با صرفه است چون دیگه نیاز به حضور فیزیکی کارشناس فنی و حتی پرداخت هزینه ایاب و ذهاب نیست.

به نظر من وجه تمایز دستگاه زئوس با بقیه دستگاه ها، مصرف پایین جوهر است که موجب سودآوری بیشتر شده است.

Comments are closed.