وب سایت الفیکس
وب سایت LED MG
وب سایت ساریناویژن
فروشگاه آنلاین زئوس
نظرات مشتریان
جشنواره ها
پشتیبانی
مقاله ها
از زمان خرید دستگاه تا به حال به مشکلی برخورد نکردم که نیاز به حضور کارشناس فنی باشه که فکر میکنم دلیلش هم کیفیت خوب قطعات دستگاه زئوس بوده.

از زمان خرید دستگاه تا به حال به مشکلی برخورد نکردم که نیاز به حضور کارشناس فنی باشه که فکر میکنم دلیلش هم کیفیت خوب قطعات دستگاه زئوس بوده.

نام خریدار : آقای بهمنی          نام شرکت : چاپ نونگار               شهر : گرگان
مدل دستگاه: زئوس ۲              تاریخ خرید: ۲۸-۰۴-۹۰
شماره تماس: جهت دریافت شماره تماس، با شرکت تماس حاصل فرمایید.

خلاصله ای از نظرسنجی واحد رضایتمندی مشتریان  در تاریخ  ۹۲/۸/۱۰:

دلیل اصلی من برای انتخاب دستگاه زئوس هنگام خرید این بود که چون من سال ها با مرکز چاپ زئوس کار کرده بودم و چاپ فلکس و بنر  به شرکت داده بودم و از کیفیت چاپ­ها رضایت کامل داشتم  همین امر موجب ایجاد اطمینان برای من شده بود و از طرف دیگه موجود بودن دستگاه موقع خرید برای من خیلی مهم بود چون من یه میزان پول داشتم و طی زمانبندی که انجام دادم می­خواستم از یه زمان خاص شروع به کار کنم که گروه بین المللی سارینا هم به تعهد خودش نسبت به تحویل یک روزه دستگاه اقدام کرد.

تقریبا ۲ ساله که دستگاه را خریداری کردم و تا به حال خداروشکر  به مشکلی برخورد نکردم که نیاز به حضور کارشناس فنی باشه که فکر می­کنم دلیلش هم کیفیت خوب قطعات دستگاه زئوس هست که دستگاه دوام خوبی داشته و مشکل ساز نبوده . البته اگر هم مشکل کوچیکی بوده از طریق تماس تلفنی با کارشناس فنی با راهنمایی­های ایشون مشکل برطرف شده.

تصمیم دارم برای گسترش کارم یه دستگاه دیگه به مرکز چاپم اضافه کنم که  حتما دستگاه زئوس میخرم چون از پشتیبانی فنی و کیفیت دستگاه کاملا راضی بودم. از طرف دیگه از زمانی که دستگاه را خریدم تاثیر مستقیم روی کار و زندگی من داشته مثلا بعد از پرداخت اقساط دستگاه تونستم که خونه و ماشین هم بخرم.

Comments are closed.